reklama

Pápež je mojou SUPERSTAR

Predpokladám, že asi každého trochu zasiahla správa, že pápež zomrel. Aj mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

V čase prvej prestávky vysielania Slovensko hľadá Superstar STV aktuálne priniesla správy o tom, že pápež zomrel. Táto informácia poznačila celý ďalší priebeh súťaže. Pri všetkých pesničkách som náhle pociťoval zvláštny dojem, že tie pesničky akoby hovorili o Ňom. Nie je to náhoda. Veď tam odzneli krásne slovenské pesničky od Mariky Gombitovej, veľmi symbolická bola aj pesnička Chlap na kríži. Týmto Superstar dosiahla úplne nový nádych. Už som to nechápal, iba ako obyčajné karaoke, ale som cítil potrebu vypovedania hlbokých myšlienok práve cez pesničky. Pápež vytvoril, jedinečnú, ale súčastne tragickú atmosféru nezastavenia sa času a Sveta, ktorého integrálnou súčasťou je aj naša smrť. Nech sa ju snažíme prehliadať zo všetkých síl. Keby som bol veľmi cynický, tak by som povedal, že ten večer by som najradšej hlasoval za pápeža. Ale do určitej miery je to aj pravda. Pretože On si byť STAR zaslúži. Aj bez pesničiek.

Michal Ondruš

Michal Ondruš

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu