milujem čokoládu

Autor: Michal Ondruš | 25.2.2005 o 18:20 | Karma článku: 1,92 | Prečítané:  1092x

Veľké oriešky zaliate v lahodnej čokoláde. Švajčiarski bobri, ktorý na gramy pridávajú presne množstvo orieškov. Na prvý pohľad romantická idyla. Avšak kto si kupuje čokoládu práve kvôli tým orieškom?

Reklama je vec veľmi zaujímavá. Ponúka niečo čo si neskôr kúpime, pôsobí teda podporujúco. Veľakrát pôsobí aj kontraproduktívne. Väčšina ľudi si čokoládu kupuje práve kvôli čokoláde, kvôli šťavnatým a sladkým kúskom hnedého zázraku a nie na orechy, ktoré máme uložení doma v komore. Preto ma tento postup reklamných mágov tak udivuje. Pokiaľ chcem orieškovú čokoládu, tak stačí predsa vedieť, že je to oriešková, pretože maškrtník ide priamo po nej a hovoriť, že švajčiarsky bobri starostlivo do nej pridávajú všetky ingrediencie a najväčšími kúskami lieskových orieškov, ktoré aj tak také nie sú. Chcem čokoládu, orieškovú čokoládu Miesto toho dennodenne pozerám na bobríkoch, ktorí by miesto behania po lese ovládajú sypacie zariadenie, vážia a pridávajú to bez čoho by to nebola ani čokoláda. Len aby sa raz nestalo, že keď zájdem do obchodu budem mať chuť na bobríkov a nie na čokoládu.
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Tomanová používa jednostranné stanoviská, súdy ju rešpektujú

Súdneho znalca odvolávajúceho sa na komisárku pre deti Vieru Tomanovú stiahli z prípadu.

KOMENTÁRE

Veď sú to iba deti

Zdá sa, akoby Tomanová nastúpila v čase, keď sa nepredpokladalo, že bude musieť niečo významné urobiť.

SVET

OSN zverejnila plán na zníženie počtu ľudí, je to hoax

Sedemnásť rokov stará správa a množstvo nepodložených komentárov zaujali aj stranu Borisa Kollára.


Už ste čítali?