reklama

Babky demokratky a ich dôchodky

Ako každé ráno, tak aj dnes, vybehnem z domu si kúpiť potrebnú dávku informácii, bez ktorých sa nemôže u mňa začať deň. Stará rozkysnutá predavačka s na mňa však dnes výnimočne usmiala a povedala: „Kto neskoro chodí...“ Už som vedel, že dnešný deň bude pekne o ničom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Začalo pršať. Mam na sebe iba tričko a tepláky. Kašlať na to, pomyslím si, skúsim ísť niekam inam. U druhého stánku sa situácia opakuje. Opakuje sa aj u tretieho stánku, opakuje sa aj v Tescu, Kauflande.... Dnes všetky babky demokratky a deduškovia, čo si dodnes myslia, že premiérom je ich milovaný Vladko, sa vybrali do mesta. Na noviny. Veď tam je článok o valorizácii dôchodkov. Stavím sa, že 90% dôchodcov, čo si tie noviny kúpili, tak im je to na nič. Ale majú noviny. V celom meste a to doslova nebolo možne dnes kúpiť noviny. Mám kamarátku v jednom novinovom stánku, ktorá mi necháva noviny. Nie, aj ona dnes musí tie noviny predať. „Vieš Miško, keď ja som nevedela, či dnes prídeš a keď oni ich tak pýtali...“ Mne nevadí, že si tí, čo im skladáme na penzie kúpili noviny. Podaj by to bolo každý deň. Mňa udivuje iná vec. Dám si do TV pár krát večer reklamu o dôchodkoch... a mám zaručený úspech. Pretože všetci tí, ktorý sa neustále sťažujú, čo počítajú každú korunu, nemajú z čoho žiť, si kúpili 15 korunové sme. Aké jednoduché....

Michal Ondruš

Michal Ondruš

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu