reklama

moja zničená pečienka

Aspoň taká bola diagnóza doktora, ktorý mi robil vyšetrenie. Zároveň sa na mňa pozrel a opýtal sa: Preboha, koľko toho pijete?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ja som mu trochu vystrašene, síce ja si to neuvedomujem, ale mávam vypulené oči a často sa tvárim nechápavo, som zatriasol hlavou, že iba niekedy jedno, dve pivká ale inak nič. Nedal sa obmäkčiť. Čo tak ničo tvrdšie? Prosím??? Preboha, veď ja naozaj nepijem. Cez leto si dám od smädu pivo, ako drvivá väčšina smrteľníkov, ale inak sa alkoholu ani nedotknem. Ani šampanské na nový rok. Lekár hovorí, že moja babička ma hrozne zničené pľúca, že je prefajčená a to nikdy nefajčila. Môj strýko športuje, zdravo sa stravuje a má rakovinu. Dáva Vám to zmysel? alebo máme skrátka iba pech...

Michal Ondruš

Michal Ondruš

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu